25 Haziran 2010 Cuma

YANDI YÜREĞİMM BE NE FİNALDİ:((((

Bir kadın şeytandır her parmağından alev çıkar ağzı volkandır. Derler gerçekten bıhtere bakınca görüyoruz ne ihtiraslı kadındı yahu mahfetti aileyi darmadağın etti herkesi bunu yapan bır kadın valla ne dıyeyım bende kadınım ama asla b şekilde ıyı yada kotu ihtıraslarım yada ısteklerımın peşişnden koşmadım hıc bu kadar kendımı dusunmedım zaten düşünsem bayağı adam olurdum yanı:I)))))),,,ama için yandı yınede kendını vurması çaresızliği boşluğun içine düştü etrafında kımse kalmadı azgın annesı ,aıle bagımlısı kardeşı terk eden eşi, gıen sevgılı behlül ne oldu tabıkı bunalım ve ıntıhar neysı o behlülllllllll::)))) RESMEN YABAN OLMUŞTU KUZUMMMMMMMMMMM::) çok şaşırdım önce behlül kçar dedı yaaaaaaaa ::::entersan bır fınaldı allahtan nıhal kafayı yemedı ona fıt oldum neyse gerçekten tüm sezon nefeslerı tutpp izledım ne dızıydı be çok begendım ben bırde asmalıkonağı böyle izlemiştim darısı sezona bakalım ...

2 yorum:

  1. Ben daha finali izlemedim! Onu cok özel bir saate biraktim,söyle rahat rahat bakmak icin!


    benimde ilgimi ceken maalesef,konusundan cok ,karakterlerinde tam yerine oturmus olmsaiyla beraber,giyim,kusam ve evlerdi!

    Özenti diyemem cok,ama sanirim kendimi iyi hissetmeme sebep oluyordu,birde hepsi cok iyi oynadilar,buda benim icin cok önemli...

    Mesela Nurgül Yesilcay'in oynadigi diziyi herkes cok begeniyor,ama ben ona sadece bir bölüm bakabildim,kadin rol yapamiyordu,Murat Yildirim'in yanina hic yakismamis,cok itici bir bayan gibi geldi bana,izleyemiyorum...

    Neyse önemlide degil zaten,dizi kousunda cok seciciyimdir,az ve öz baktigim diziler,oda beni dinlendirdigi icin,yoksa gündüz nerdeee zaman!

    Sevgiler,iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  2. ben çok sevmedim finali belkide bir şaşırtma beklediğim için:)

    YanıtlaSil